Regulamin sklepu internetowego i newslettera happyspace.com.pl
§1 Definicje
- Kupujący – osoba fizyczna lub osoba prawna
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności strony internetowej, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży.
- Użytkownik – osoba fizyczna, dokonująca zapisu na Newsletter, a tym samym zawierająca ze Sprzedać umowę o jego dostarczenie.
- Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: happyspace.com.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem: https://happyspace.com.pl/regulamin-2023/
- Sklep – sklep internetowy, dostępny pod adresem: https://happyspace.com.pl/sklep/
- Produkt cyfrowy – treści cyfrowe wytwarzane i dostarczone Klientowi w postaci cyfrowej zapisane na niematerialnym nośniku (tj.np. ebook w formie pliku pdf wysłany drogą elektroniczna; dostęp do kursu on-line), które stanowią przedmiot umowy między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Usługa cyfrowa – usługa, pozwalająca na przechowywanie i dostęp danych w postaci cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych (np. usługa założenia i utrzymania w sklepie, dostęp do panelu kursanta na Platformie kursowej.
- Platforma kursowa – miejsce na Stronie internetowej, gdzie przechowywane są materiały szkoleniowe. Są one udostępniane zarejestrowanym użytkownikom, w szczególności po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym.
- Konsultacje – usługa świadczona przez Sprzedawcę dla Klienta w formie: spotkania on-line, spotkania osobistego (na żywo) lub rozmowy telefonicznej.
- Newsletter – treści cyfrowe dostarczane do osób, które dokonały zapisu za pomocą formularza zapisu zamieszczonego na Stronie internetowej. W newsletterze może ale nie musi być zawarty lead magnetu (prezent za zapis).
- Formularz zapisu – formularz umożliwiający zawarcie umowy o dostarczenie Newslettera, zamieszczony na stronie internetowej.
- Konto – konto w Sklepie, jest tworzone przez Sprzedawcę do zamówienia Klienta w chwili zakupu. Są w nim dostępne, po zalogowaniu, dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamównienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o dostarczenie produktu cyfrowego lub realizację konsultacji (w tym osobistego spotkania warsztatowego),
- Umowa – umowa sprzedaży zawierana między Kupującym a Sprzedawcą w oparciu o Regulamin.
- Sprzedawca – Anna Roguska wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą HAPPY O SPACE Anna Roguska, o numerze NIP: 118-149-42-35, Regon:140434997, ul. 23 Marca 106/3. 81-820 Sopot, e-mail: kontakt@happyspace.com.pl właścicielka strony oraz twórczyni prac ceramicznych na niej zamieszczonych.
- Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do usługi cyfrowej lub treści cyfrowej i skorzystania z nich.
- Operator płatności – System płatności Przelewy24, dostarczany przez PayPro SA (PayPro) z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014. Oraz System płatności PayPal dostarczany przez PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B118 349
§2 Postanowienia ogólne
- Regulaminokreśla warunki umów w zakresie realizacji i dostarczania produktów fizycznych, produktów cyfrowych i usług cyfrowych, w tym Newslettera. W szczególności prawa i obowiązki stron umowy, tj. Sprzedawcy i Konsumenta lub Użytkownika Newslettera.
- Klient i Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się i zaakceptowania warunków określonych Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.
§3. Środowisko cyfrowe
3. Do korzystania ze Strony internetowej, w tym dokonania zakupu w Sklepie, i korzystania z Produktów, Usług Cyfrowych i Konsultacji niezbędne są:
- Urządzenie z dostępem do internetu,
- Przeglądarka pdf, world,
- Posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej,
- W przypadku niektórych Usług cyfrowych (np. Spotkań w ramach kursów, webinarów, konsultacji on-line, może być wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub skorzystanie z zewnętrznej aplikacji (tj.np Zoom), chyba że Użytkownik zdecyduje się odsłuchać nagranie po spotkaniu na żywo. Sprzedawca poinformuje Konsumenta na ten temat, przed dokonaniem zakupu, umieszczając tę informację w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi Cyfrowej.
- Sprzedawca podejmie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić Konsumentowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej i Sklepu oraz korzystanie z Produktów, Usług Cyfrowych i konsultacji, a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Sprzedawca, nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu strony spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Klienta.
§4. Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenie zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia nie jest możliwe bez założenia konta w Sklepie.
3. Jeżeli Kupujący założy konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. Na koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
4. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest Umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
5. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
8. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mali: kontakt@happyspace.com.pl
W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
§5. Newsletter oraz nieodpłatne treści i usługi cyfrowe
- Sprzedawca za pomocą strony internetowej i Sklepu dostarcza płatne Produkty cyfrowe oraz realizuje Konsultacje, a także nieodpłatne Produkty (treści) cyfrowe i Usługi cyfrowe.
- Dostępne są nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe, tj.np.:
- Umożliwienie Klientowi przeglądania treści oraz produktów na Stronie internetowej i Sklepie (usługa cyfrowa).
- Dostarczenie Newslettera oraz Lead Magnetu (produkt cyfrowy)
- Dostęp do treści wyzwań, opublikowanych webinarów na stronie internetowej (produkt cyfrowy).
3. W celu otrzymywanie Newslettera należy:
- Wypełnić formularz Newsletter,
- Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego marketing bezpośredni produktów i usług cyfrowych Sprzedawcy,
- Zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki. Dokonać zapisu klikając przycisk: „Zapisz się na newsletter”,
- Znaleźć wiadomość w skrzynce meilowej od Sprzedawcy, i potwierdzić, klikając przycisk, potwierdzający zapis na Newsletter.
4. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie oraz Umowa o dostarczanie Newslettera są zawierane na czas nieokreślony i mogą zostać wypowiedziane w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę o prowadzenie konta można rozwiązać, usuwając Konto po zalogowaniu się do Konta, a Umowę o dostarczanie Newslettera poprzez wypisanie się wg instrukcji zawartej w każdym wysłanym Newsletterze. Każdą z umów Klient może również rozwiązać, wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email lub pisemnie na adres podany w § 17 Regulaminu.
§6. Odpłatne Produkty cyfrowe i Konsultacje
- Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu umożliwia, poprzez złożenie zamówienia, zawarcie umowy o dostarczaniu treści cyfrowych niezapisanych na materialnym nośniku (Produkty cyfrowe). Oznacza to, że treści są udostępniane do odtworzenia lub pobrania, w zależności od wybranego przez klienta Produktu cyfrowego (np. Pliki pdf, webinar, Kurs on-line). Opisy funkcjonalności Produktów cyfrowych zawarte są na Stronie internetowej i w sklepie.
- W przypadku Produktów cyfrowych, do których dostęp jest przyznawany na czas określony, sprzedawca zapewnia Konsumentowi dostęp do treści cyfrowej, przez czas wskazany w opisie Produktu cyfrowego.
- Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu umożliwia zawarcie umowy na przeprowadzenie Konsultacji on-line.
- Szczegóły Konsultacji, w tym ich zakres oraz czas trwania, Sprzedawca określa w opisie Konsultacji zamieszczonym w Sklepie internetowym i na Stronie.
- Konsultacje są realizowane w dni robocze wskazane przez Sprzedawcę przed zawarciem umowy z Klientem. Klient może wybrać odpowiadający mu termin.
- Nieobecność Klienta w potwierdzonym terminie dostępu do treści cyfrowych lub potwierdzonym terminie Konsultacji nie uprawnia Klienta do niepłacenia Zamówienia ani do zwrotu płatności, jeśli jej wcześniej dokonał. Za wyjątkiem sytuacji, w której Klient skutecznie odstąpił od Umowy lub gdy doszło do skutecznego rozwiązania Umowy.
§7. Produkty fizyczne – odpłatne w sklepie internetowym
- Produkty fizyczne na stronie internetowej i w sklepie internetowym to autorska ceramika dekoracyjna i użytkowa tj. ręcznie malowane talerze, naczynia toczone na kole garncarskim, mozaiki w formie obrazków oraz inne przedmioty tj. Fontanny wodne, dekoracyjne muszle ceramiczne, mniejsze formy, tj. np. obrączki do serwetek.
- Wszystkie cechy niezbędne dla użytkownika powyższych przedmiotów opisane są na stronie internetowej i w sklepie internetowym.
§8. Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako jako zarejestrowany Klient. W tym celu konieczne jest utworzenie Konta, poprzez podanie swoich danych, podczas składania pierwszego zamówienia.
2. Zarejestrowanym Klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto na etapie składania zamówienia lub niezależnie od składania zamówienia.
3. Złożenie zamównienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Kupującego produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór sposobu dostawy zamówionych produktów oraz wybór metody płatności za zamówienie.
4. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu sklepu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących regulaminu, Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
5. Proces składania zamówienia kończy się kliknięciem w przycisk finalizujący zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi oświadczenie woli Kupującego prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
6. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący będzie miał możliwość wyboru formy płatności i zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w ciągu 7 dni od zawarcia umowy.
7. W formularzu zamówienia Kupujący powinien podać swoje prawdziwe dane osobowe. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji podania nieprawdziwych danych przez Kupującego, lub gdy te dane budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
8. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
§9. Ceny, formy dostawy i metody płatności
- Ceny Usług cyfrowych, Produktów cyfrowych, Przedmiotów fizycznych, Konsultacji są określone w opisach dostępnych na Stronie internetowej i w Sklepie.
- Ceny na stronie internetowej i Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
- Dostęp do Produktów i nieodpłatnych Usług cyfrowych jest wysyłany Klientowi na podany w zamówieniu adres mejlowy.
- Z dostarczeniem Produktu lub Usługi Cyfrowej nie wiążą się żadne koszty dostawy.
- Z dostarczeniem Produktu fizycznego, wiążą się dodatkowa opłata związana z kosztami dostawy.
- Dostępne do wyboru sposoby dostarczenia zamówienia produktów fizycznych opisane są na stronie Sklepu oraz prezentowane Kupującemu na etapie składania zamówienia.
7. Koszt dostawy zamówienia produktu fizycznych ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej.
8. Za wybrane Produkty lub Usługi Klient może zapłacić, w zależności od sposobu zapłaty wybranego przez niego podczas składania zamówienia:
a. za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24.
b. za pośrednictwem przelewu bankowego,
c. za pośrednictwem platformy płatniczej PayPal.
c. Z uwagi na charakter metod płatności dostępnych w Sklepie Klient za Dostęp do Kursu powinien zapłacić niezwłocznie, tj. bezpośrednio po dokonaniu zamówienia
Ad.8a. Przelewy24 – operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8 (60-198) Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
§10 Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § … Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
2. Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 7 dni od chwili zawarcia umowy.
3. Realizacja zamówienia Produktu fizycznego polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego albo do odbioru osobistego przez Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
4. Czas realizacji zamówienia każdorazowa wskazany jest w opisie produktu.
5. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
6. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
7. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
8. Wysyłka zamówienia do Kupującego zależy od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczona jest od dnia zrealizowania zamówienia.
§11. Termin dostarczenia Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej
- Usługę cyfrową lub Produkt cyfrowy Sprzedawca dostarcza Konsumentowi niezwłocznie po zawarciu Umowy. W przypadku, gdy Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa mają być dostarczone w późniejszym czasie, Sprzedawca wyraźnie o tym informuje w opisie Produktu lub Usługi Cyfrowej na stronie internetowej lub w Sklepie.
- Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną, gdy klientowi zostaje wysłana szczegółowa informacja dotycząca sposobu zalogowania się w przypadku Usługi cyfrowej, jaką jest kurs on-line. I sposobie dostępu w przypadku Produktu cyfrowego. Treść sposobu dostępu, np. sposób logowania na platformę kursową (usługa) zostaje wysłana pocztą mejlową. Jeśli pojawiłyby się kłopoty z logowaniem, na platformę kursu (usługa cyfrowa) Klient niezwłocznie powinien zgłosić się do Sprzedawcy o pomoc w ponownym udostępnieniu sposobu logowania lub dostępnie do kursu i plików. Usługę uważa się za dostarczoną w chwili gdy Klient uzyskał do niej dostęp.
§12. Reklamacja (Odpowiedzialność za niezgodność świadczenia z umową)
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta produkt oraz usługę zgodnie z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta stwierdzi niezgodność z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenia związane z niezgodnością z umową (złożenie reklamacji).
- Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą mejlową na adres podany w § Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji, Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
- Termin rozpoznania reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od dnia prawidłowo złożonej Reklamacji do Sprzedawcy.
- Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
§13. Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy. W przypadku Produktów cyfrowych, Usług Cyfrowych i Konsultacji termin tej jest liczony od dnia zawarcia Umowy.
2. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy)
3. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienie od umowy, umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Klient wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
a. Umów o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem usługi, że po jej spełnieniu przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną na adres podany w §.. Regulaminu.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt fizyczny lub traci dostęp do Produktu cyfrowego lub Usługi Cyfrowej Sprzedawcy. W przypadku produktu fizycznego ma obowiązek przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
7. Konsument ponosi bezpośrednio koszty zwrotu rzeczy.
8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został on poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
§14. Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
- żądać wymiany produktu na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady,
c. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
d. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
5. Reklamacje dotyczące produktów należy wysyłać na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@happyspace.com.pl.
6. Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikacyjne Konsumenta („nazwa klienta” lub e-mail wykorzystany podczas zawarcia Umowy), zwięzły opis przedmiotu reklamacji oraz moment stwierdzenia/wystąpienia nieprawidłowości, a także żądanie reklamacyjne Konsumenta.
7. Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.
§15 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- W przypadku jeśli postępowanie reklamacyjne nie przyniosłoby oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość skorzystania z:
- co do zasady bezpłatnej mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy zwrócić się z wnioskiem o mediację. Lista Inspektoratów dostępna jest na stronie:
b. Co do zasady bezpłatnej pomocy właściwego terenowego stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista sądów dostępna jest na stronie internetowej:
3. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
§16. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy w związku z nabyciem produktów jest Sprzedawca.
2. Klient nabywając przedmiot ceramiczny dobrowolnie podaje swoje dane osobowe. Podanie danych osobowych jest konieczne do zrealizowania zamówienia i świadczenia przez Sprzedawcę, sprzedaży o której mowa w Regulaminie.
3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora zawiera Polityka Prywatności zamieszczona w Serwisie.
§17. Kontakt ze sklepem
Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@happyospace.com.pl
- telefonicznie pod numerem: 609 457 921 w godzinach od 10.00 – 13.00 i 15:00-18.00 w dni robocze.
§18. Postanowienia końcowe
- Umowa zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia – jest zawierana w celu i na czas jego realizacji.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz dowoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
4. Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
5. Niezależnie od uprawnień, o których mowa w § 6 Regulaminu (prawo odstąpienia) każda ze Stron umowy ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zwłoki drugiej strony w wykonaniu zobowiązania w terminie określnym w Umowie bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Niniejsze postanowienie nie uchybia uprawnieniom Konsumenta wynikającym z przepisów prawa.
6. Umowy zawierane są w języku polskim.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia: 1.01.2023 roku
8. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
Regulamin jest aktualny od 1.01.2023
Wcześniejszy regulamin ważny od 19.04.2019 – 31.12.2022 znajdziesz tutaj:
happyspace.com.pl/regulamin/